29 Temmuz 2015 Çarşamba

Yeni ojelerim, ORLY ve Sinful marka yaz renkleri...

Merhaba arkadaşlar, biliyorum bugünlerde tariflere çok ağırlık verdim hatta son yazımda bir sonraki blog yazımda  yeni aldığım Orly marka pembe ojem hakkında olacağını belirtmiştim. Açıkçası Orly markasını çok beğeniyorum çünku renkleri beni benden alıyor. Ayrıca tek kat kullanım  yeterli oluyor. Biraz piyasa fiyatı pahalı ,fakat diğer oje markalarına kıyaslama yapılırsa çok daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Özellikle OPI Markasının büyük rakibi oldu.Ben bir de son gunlerse singul markasinin renklerini denemeye karar verdim. Mavi bir tonu denidim , tek kat uygulama bakalim sizde begenecekmisiniz, yorumlarinizi acikcasi sabirsizlikla bekliyorum. Sinful walmart ve drug store larda agirlikta satiliyor fiyati $2 Orly $9-$11 arasi degisiyor. Yaz icin renkli tirnaklar diyorsaniz tercihinizi bu iki markadan yana kullanabilirsiniz.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder