8 Ağustos 2015 Cumartesi

Yeni dondurma tarifim, tatlisiz yapamam diyenlere gelsin...

Selam arkadaslar, siz de benim gibi tatliya duskun ve sekersiz hayatta dondurmasiz yapamam diyorsaniz buyurun size yeni bir dondurma tarifi, biliyorsunuz daha oncedende muzla yapmis oldugum cevizli, kakaolu sutlu dondurma tarifimi paylasmistim. Asil ana maddem her zamanki gibi donmus muz dilimleri, dondurmanin kivamini asil veren donmus muz dilimleri oluyor, ve en onemlisi once blenderdan gecirsek sonra dondursak olmaz mi gibi sorular geldiginde su cevabi veriyorum, hayir olmuyor!...
Oncelikle kullanacagimiz her meyvayi dondurmamiz gerekiyor ve kucuk parcalar halinde olursa daha sonra hazirlamasida kolalasiyor.
Ben donmus, muz ve bluberries ( taze yabanmersini) ile denedim, sut kullanmadim ve inanilmaz lezzet cikri ortaya hatta, kulahta ve cocuklar icin ozel olarak satilan donsurma kaplarinda dindurarak cubuklu dondurma seklinde denedim, kuzey cok begendi. Bu tarifi paylammadaki en buyuk sebepte instagram hesabimda bir cok kisinin tarif istemesi uzerine :) umarim yapnlarda begenmislerdir. Alternatif olarak bu tarifi diger mevsim meyvalari ile de yapabilirsiniz, cilek, mango, kavun ile de cok iyi olacagini dusunuyorum.
ben bazen icine ceviz parcalari atiyorum, bazende kakao ekliyorum, kisacasi alternatif cok ve gercekten, icerisinde hic seker katkisi olmadan evde cok pratik hazirlanabilecek tarifler, iciniz cok rahat bir sekilde cocugunuza yedirebilmenizde cabasi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder