22 Haziran 2015 Pazartesi

Yeni Chanel stick allığım

Selam kızlar , uzun bir ara verdim biliyorum ama annelik zor zanaat bir de uzaklarda bir başiniza iseniz çok daha zor, benim miniğim Kuzey 19 aylık oldu aradan tam 10 ay gecmiş dile kolay. Bu arada makyaj sohbetlerime birazda  annelik , pratik tarifler ve Amerika'da yaşam bkonu basliklarida  eklemeyi düşünüyorum. Umarım ilginizi çeker bu konular ve beni takip etmeye devam edersiniz, makyaj tam gaz devam elbette :)) hatta bugün sizlerle yeni aldığım Chanel marka Limited edition olarak piyasaya sürülen stick allıktan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi dün babalar günüydü ve bizde geçen hafta alişverişe çıktık, eşime hediye seçerken kendimide şimartmak istedim ve Chanel'in yeni çıkan limited edition stick allıklarından aldim. Les Beiges stick N21 sheer blush.
Ben ürünü stand da denedim ve çok naturel olduğunu düşünüyorum. Gündüz sade bir makyaj ile tamamlanacak özellikte. Fiyatı Macy's ve diğer Chanel standlarinin bulunduğu department mağazalarda ve kendi Web sitesinde ayni $43 artı vergi, biliyorsunuz Amerika'nın her eyaletinde vergi farklı oranlarda , ortalama yüzde 5 ile yuzde 10 arasında değişiyor . Florida'da %7 ve vergiyi fiyatın üzerine ekliyorsunuz. Sizlere urünün swatch ve uygulama fotoğraflarınıda ekledim. Cilde ilk uygulamada  kremsi bir his bırakıyor, kaliciligi ise altina baz kullanilmadi ise 3-4 saat kadar, baz uygulamalarda ise daha uzun  sure kalicigi var, son donem çok trend olan krem allıklardan sonra bu stick amblajinda tutulacagi kanisindayim.
3 farkli renk secenegi ile her turlu cilt yapisina uygun , kullanimi cok pratik yeni ambalaji ile Chanel Stick alliklar sizleri bekliyor hanimlar :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder