4 Eylül 2014 Perşembe

wet n wild seni seviyorumm :))

Arkadaslar senelerdir ben aramaktan yorulmadim, bulamamaktan usanmadim ve sonunda;
 mat yaz renklerini bir arada sunan far paletime "wet n wild 391A Art in the streets"e kavustum.Yazlarin guzelim  canli renklerinden olusan sari, mavi, turuncu, yesil ve mor  mat renkteki far paleti tam istedigim tonlardi, uzerine tam mat olmasida cabasi.Siyah eyeliner ile uygulamada super sonuclar elde edilebiliniyor.
Gecenlerde sephora'da forever make up markasinin farlarindan benzeri renleri denedim, fakat her rengin mat rengi yoktu, ve fiyatlar da oldukca yuksek geldi bana, adet fiyati 20 kusur dolar arti vergiside eklenince  palet olusturmak servete donusuyordu, 
Market raflarinda, yani bizim deyimimizle drug store lardan alabileceginiz bir urun  markasi olan wet n wild'in bu paletinden haberim yoktu acikcasi, olsa almazmiydim :) kac senedir aradigim palet yani basimda dururmusta haberim yokmus :))
Tam emin olmamakla birlikte 4$ a yakin , kusuratli bir rakam odedim, ve 5 renk tonuda cok hosuma gitti acikcasi,
sizlere bir NYX marka eyeshadow base ile birde base olmadan swatch yaptim.
Yalniz soylemeden gecemeyecegim bir gercekte kalicilik konusunda, eger base kullanirsaniz bir nebze daha uzun sure kaliciligi, fakat yalin olarak kullanimda cok cabuk siliniyor, bu bir acidanda temizligi cok kolay olarak yorumlanabilir:) Daha acik tarif etmek gerekirse, temizlerken neredeyse, sadece kagit mendil yeterli olabilir. Ama ben yinede kendisine gonul vermis, sevgimden bir buket sunmus haldeyim.
Umarim yararli olur, Turkiye'de henuz satisi olup olmadigi konusunda bir bilgi yok fakat, eger satan yerler var ise ve sizde benim gibi sicak ve soguk renklerin,
canli neon color tonlarini yaz gunlerinde kullanmayi seviyor iseniz, bu paleti alabilirsiniz.
 Ustteki fotograftaki swatch yalin( base olmadan)
 NYX marka skin color eyeshadow base ile swatch



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder