3 Eylül 2014 Çarşamba

Aysegul'le kahve molasi ve makyaj sohbetleri

Chanel,NYX,ILLAMASQUA ile baslagic...

Klasik bir merhaba ile baslayan ilk blog yazimi paylasiyorum. Ben misssssler gibi kokan kahvemi yudumlar iken ve iceride melek gibi uyuyan 9 aylik bebegim Kuzey'in uyku saatine denk dusurdugum bu degerli dakikalarda hem bir kahve molasi hemde makyaj uzerine bir sohbet konusu olusturmak istedim. Cok klasik olacak evet, ama her bayanin makyaj cantasinda vazgecemedigi temel urunler vardir ya, iste bende bir gorgusuzluk yaparak onlari sizinle paylasmak istedim, iyi mi ettim, kotumu gorecegiz :)) Yorumlarinizi almak icin sabirsizlaniyorum acikcasi, acemi bir blogger olarak, bu ilk yazimda olusan ve olusacak hatalarim icin simdiden bir kahve ismarliyorum ;) okuyucularim, bir sonraki kahveler benden :))
Aslinda cok kisa genel bir bilgi vermek isterimki, kullandigim makyaj malzemesi urunlerin buyuk cogunlugu hatta hemen hemen hepsi Amerika'dan cunku ben Florida' eyaletinde yasiyorum, bunu da dip not olarak eklemek istedim ki, hem urunleri aldigim magaza adlarini yadirgamayin hem de Turkiye'de yasayan arkadaslara urunleri belki  internet uzerinden siparis ile almak isteyenlere onceden fikir vermek gayesindeyim. Soylememe gerek yok , gunumuzde tum dunya , hemen hemen her ulkeden rahatlikla internet uzerinden alis veris yapma imkanina sahip ve de alacaklari urunleri onceden tanimaya gercek yuzlerini gormeye haklari oldugunu dusunuyorum :)
Simdiii gelelim asil konumuza, hani derler ya "Aaaa ben rujumu surmeden bakkala bile gitmem" iste bende bir zamanlar K.O ve K.S olarak adlandirdigim genel tarihceme gore Kuzey'den once ve 
Kuzey'den sonra ( 9 aylik bebisim) K.O yillarimda allik ,rimel ve siyah eyeliner  uygulamasiz bir yuz ile sokaga cikmayanlar listesinde bas gosteriyordum.

Iste simdi de o urunlerimi sizinle paylasmak istiyorum;

SWACHED SAG TARAFTAKI

 SAG TARAFTAKI ILLAMASQUA -SOPHIA COLOR, 
SOL TARAFTAKI CHANEL ROSE INITIAL




  • Rimel olarak vazgecilmezim haline gelmis, ki aynasiz dahi surerim iddiasinda bulunabilecegim , sevdicegim, son goz agrim CHANEL Le Volume De Chanel Mascara 10, siyah renkte dokusu inanilmaz guzel, ve kirpiklerime "Evet sizinde hayalleriniz gercek olsun! Iste kendinizi gosterme zamani" adli kompzisyon yarismasinda 1.ligi vaad eden rimelim . Amma abarttin Aysegul diyenleriniz vardir eminim, eee blog yazmaya baslamisiz biraz susleyip pusleyelim, havaya girelim ama degilmi :P
  •  Evet ne diyordum, ikinci  cok severek kullandigim ve de cok da gosterisli, hem gece hem gunduz makyaj hallerinde, bence NARS ORGAZM'i bile solda sifir birakan alligim ILLAMASQUA" sophie "renk tonundaki toz allik, (powder blush) mucizeler dunyasindan buralara ugramis , iyiki de gelmis hosgelmis gidememis, kalici olarak makyaj cantamda ikamet etmeye devam eden Alligim, 
  • Chanel Rose Initial powder Blush, ikinci secenegim allik konusunda , ciltte cok dogal duruyor,ama bittiginde tekrar alirmiyim kararsizsim belki krem olanlarindan deneyebilirim.
  • Ve son olarak, yine kendisinin hem fiyat hem de kalite konusundaki ince dusunceli olmasi,hem  eyeliner yelpazesinde benim daima favorlerim arasinda yer almasi ; 10 uzerinden en az 8 le sinifi gecmesi ile, bir diger urun NYX marka Super FAT eye Marker, siyah renkteki eyelinerim.Hem kullanim acisindan cok rahat, hem uygun fiyatli ve kuruma, bulasma, gibi sikintilari yasatmayan, Aysegul'un kesesini ve ay sonu kredi karti ekstresinde pek dikkat cekmeyen cazip urunumu sizinle paylasmak istedim :)


Kahve'min tadindayim, sohbetin sonundayim
 mutlu keyifli haftalar dilerim,

***Aysegul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder