12 Ağustos 2015 Çarşamba

Sally Hansen ile 2 hafta boyunca mucizevi tirnaklar...

Selammm,
Uzun süredir denemek istediğim evde uygulanan jel ojelerden sonunda aldım. Bu aralar çok moda olan ve 2 hafta boyunca tırnaklarda kalıcılığı olduğu söylenen Sally Hansen miracle gel oje bakalım istediğim sonucu verecek mi? Bugün denemek için uyguladım iki hafta sonra sonucunu bildiricem.Görünüşe göre uygulaması çok pratik setin içinden iki adet  oje çıkıyor bir tanesi renkli oje diğeri ise koruyucu katman olarak şeffaf baz uygulanıyor. Normal oje uygulamasından sonra kurumasını bekleyip üst Şeffaf katmanı sürüyorsunuz Fiyat konusunda biraz ekonomik üstü olduğunu düşünüyorum ama yinede buradaki manikürcülerin uyguladığı jel oje fiyatının yarı ücreti kadar üstelik komple oje size kalıyor ve defalarca kullanabilme şansınız var. Renk seçenekleri oldukça fazla bu konuda talep ihtiyacını göreceğini inanıyorum. İlk uygulama sonunda fark etmiş olduğum bir şey var oje eğer tam kurumadan üzerine baz katmanını uygularsanız hava baloncukları oluşuyor. Ben pembe rengini denemek istedim. Ekleyeceğim fotoğrafta renk kod no sunu göstereceğim. Usa fiyatı drugstore olarak geçen yerlerde ortalama $14. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder