27 Eylül 2014 Cumartesi

Anastasia Beverly Hills Tamanna Palette'immmm

Selam Arkadaslar,
Miss kokan kahvem esliginde, sizlere yeni aldigim Anastasia Beverly Hills Tamanna  Palet'imden bahsetmek istiyorum.Urun Limitid Edition olarak piyasaya suruldu. Bir cok makyajsever urunden memnun kalmisa benziyor, izledigim ve takip ettigim kadari ile, bende renk  yelpazesine bakarsak tek duze olmayan ve birbirine pek de yakin olmayan renklerin ahengine kapildim diyebilirim, oncelikle renkler cok kullanisli, her cilt tonuna uygun ve farlarin yapisi oldukca kadifemsi, genel anlamda shimmer agirlikli olan bu paletin , gunduz makyajlarindada kullanima uygun oldugunu dusunuyorum. Toplamda 9 farkli renk secenegi olan ve ambalaj konusunda bu kez etkileyici bir tasarimla bulusan Anastasia Beverly Hills, musteri memnuniyeti konusunda, sizleri yanilmamis.Urun gercekten hem uygun fiyati, hem kalite acisindan, beni oldukca memnun birakti diyebilirim. Ben urunu Sephora dan aldim, fakat Ulta ve Anastasia Beverly Hills 'in kendi web sitesinden 29$ a temin edilebiliyor.
Asagida renk isimlerini ve ozelliklerini sizinle paylasmak istedim. Bu arada farkindayim son zamanlarda bloglerimda daha resmi bir dil kullanmaya basladim ama, henuz fazla takipcim olusmadi, bu piyasada yeni oldugum icin :)) Umarim yayinlarimi begeni ile okur, takibe alirsiniz, sizlere yeni urun tanitimlari ile yeni bloglar yazmak icin sabirsizlaniyorum :))





Shades include:
  • Fresh (matte)
  • Blush (shimmer)
  • Venezia (shimmer)
  • Gilded (shimmer)
  • Custom (shimmer)
  • Sangria (shimmer)
  • Bengal (shimmer)
  • Chocolate (matte)
  • China Rose (shimmer)
  • Noir (matte)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder