22 Eylül 2014 Pazartesi

Uban Decay Ocho Loco 2 7/24 pencil set, olmaz sa olmaz...

Selam kizlar, iki haftalik aradan sonra bugun yine bir kahve molasinda sizelere, URBAN DECAY'in Ocho Loco 2 ~ 7/24 kalem setinden bahsetmek istiyorum, ben ilk "pervesion" koyu dark siyah rengini test ettim, ve bugune dek kullandigim tum siyah kalemlerin aslinda siyah olmadigina karar verdim. Hem yumusak dokusu, hem kremsi hissi, inanilmaz koyu siyah rengi, bircok eyeliner ve goz kaleminin yerini dolduracak kadar kaliteli. Siyah disinda diger renk tonlarida eyeprimer kullanimi esliginde olmasa bile etki acisinda gorundugu rengi ciltte gosteren nadir urunlerden. bir adet kalem tras hediye ile birlikte toplam 8 farkli renk yelpazesi ile urun fiyati, set halinde alindigi zaman uygun , tek tek almak isteyenler icin eBay de tek tek satisi yapiliyor, ve ortalama 12-13$ a adet olarak satin alabiliyorsunuz. Limited Edition olarak uretilen bu urun tum makyaj severlerin gozdesi haline gelebilir.

  • Roach: Deep copper brown shimmer
  • Twice Baked: Rich brown satin with gold micro-sparkle (new)
  • Crave: Deepest, darkest matte brown-black (new)
  • Perversion: Blackest matte black
  • Deep End: Bright metallic peacock shimmer
  • Mars: Bright metallic green shimmer (new)
  • Ultraviolet: Bright blue-violet shimmer (new)
  • Tornado: Dark eggplant pearl (new)

Swatch fotograflarini asagida sizler icin ekledim.
Sevgi ile kalin,
Aysegul






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder