23 Temmuz 2015 Perşembe

Şekersiz dondurma, muzlu cevizli- mutlu hevesli...

Merhaba, Şekersiz dondurma denemelerim devam ediyor sizede daha önceden bahsetmiş olduğum bir tarif vermek istiyorum bugün hem lezzeti hem adı kulağa çok hoş geliyor yedikçe daha da çok hoşlandığınız şekersiz bir dondurma.Kuzey muzu çok seviyor biz de ailecek her hafta alışveriş listemizden eksik etmiyoruz. Ben de madem bu kadar muzu seven bir çocuğum var neden muzlu dondurma yapmıyayım ,hatta bunu şekersiz neden   denemiyorum diye düşündüm. Hem de bu şekilde kararmaya yüz tutan muzları değerlendirmiş olacaktım. muzların kararmaması için önce doğrayıp derin dondurucuya attım istediğiniz zaman derin dondurucudan çıkarabileceğiniz donmuş muzların üzerine azıcık soğuk süt ekleyerek rondodan geçirerek tam bir dondurma kıvamı evde edebilirsiniz ben biraz içine süslemek amacıyla ceviz ve fındık da kattım. Hatta kuzey çikolatalı sütü çok sevdiği için kakao katarak denedim. Unutmayın püf noktamız muzların donmuş olması ve sütün soğuk olması :) işte size şekersiz dondurma, Bu sıcak yaz günlerine şekersiz doğal dondurmanızın keyfini çıkarmanızı dilerim afiyet olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder