16 Temmuz 2015 Perşembe

Şekersiz hayatta yalancı Çikolata ile tatlı krizine son

Merhaba arkadaşlar,
Şekersiz hayat nasıl gidiyor??? bu sorunun cevabını söyle verebilirim aslında alışamayacak kadar zor da değilmiş. Ben bir çikolata canavarı olarak her zaman için çikolata yemeden nasıl yaşayabilirim derdim fakat geçenlerde rastladığım bir tarif çok hoşuma gitti hatta bunu bir Türk kanalında seyrettim adı yalancı çikolata özellikle çocuklar için geliştirilmiş bu tarif benim çok dikkatimi çekti ve çok hoşuma gitti ve ilk  fırsatta denemek için malzemelerimi aldım. O gün bu gün :))Çok kolay bir tarif her evde herkesin pratik bir şekilde uygulayacağını düşünüyorum şimdi malzemeleri size veriyorum 
Yalancı Çikolata
6-7 adet kavrulmuş fındık içi ,
3 tane bir gece önceden suda bekletilmiş kuru kayısı
1yemek kaşığı kadar kakao
biraz hindistancevizi içi.
 Evet malzemelerimiz bu kadar şimdi tarife geçmeden önce bir gece önceden daha önce söylediğim gibi kuru kayısılarımızı suda bekletiyoruz, şişiyorlar sonra fındık içi kayısılar kakao karışımını hep birlikte rondodan geçiriyorsunuz elde ettiğiniz çamurumsu  yapıdaki  harcımızı elinizde küçük küçük misket toplar halinde yuvarlayıp bir kenara koyuyoruz sonra onları hindistancevizine batırıp isterseniz minik çikolata kağıtları var onların içine koyabilirsiniz aynı cup cake kaplarının küçük boyutlu olduklarını düşünün. Sonra buzdolabında bir saat kadar soğutmaya  geçiyoruz daha sonra çikolatalarımızın tadına afiyetle bakabilirsiniz. Gerçekten hem çocuklar için çok faydalı hem de yetişkinler için tatlı krizini giderecek bir tablo. Umarım sizde beğenirsiniz Bir de şunu eklemeden geçemeyeceğim özellikle izlerken dikkat ettim. Kavrulmuş fındık ve kakao karışmi gerçekten çikolata aromasını veren tek şey ve bunu siz çocuklarınıza içinde şeker olmadan da verebilirsiniz. Sekersiz hayatınızda tatlı krizi olmadan da yaşayabilirsiniz küçük mutluluklarla hayatınızı büyük sevinçleri boğabilirsiniz iyi günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder