20 Temmuz 2015 Pazartesi

5 Adimda, 5 Renkli yaz icecekleri ile zayiflayin, serinleyin, detokslanin, arinin :P

Selam arkadaslar,
bugun yaz sicaklarinda sizlerle hem saglik hem lezzet acisindan iyi gelecegini dusundugum ve denedigim detox icecekleri tarifleri paylasacagim. 5 adimda hem yaglara veda bikinilere merhaba dedirtecek bu lezzetli iceceklerin tarifini vermek icin sabirsizlaniyorum,
Oncelikle sizlere sunu belirtmek isterimki martketlerde satilan urunlerden tat acisindan inanilmaz farkli oldugunu dusunuyorum ve icerisinde hic bir katki maddesi icermemesi de cabasi.Ihtiyaciniz olan tek sey taz sebze meyve ve 1 adet kati mevye sikacagi
Ben ilk olarak 6 ay once izledigim bir belgeselden etkilenerek, detoks icecekleri ile tanistim, fakat bu iceceklerin hem saglik acisindan, hemde verdigi enerji bakimindan ne kadar faydali oldugu konusunu yasayinca anladim. Sizlerle linkini paylasmak istedim, umarim flim i izledikten sonra siz de benim kadar etkilenirsiniz.
Sizinle paylasacagim tariflerde amacim, sicak yaz gunlerinde hem serinlemek, hem vucudumuzdaki odemlerden kurtularak, bikinilerimizi rahat rahat boy gostererek giyinmek amacli olacak :P
5 adimda super renkli detox etkili yaz iceceklerimi hem esime hemde minik Kuzey'ime icirdim, lezzet konusunda hem fikir olduk, ayni zamanda sebze yemeyen cocuklar icin bulunmaz firsat.  Bir sonraki blog yazimda cocuklara sebzeyi sevdiremesek de suyunu sikarak  zevkle icirebilecegimize deginecegim... Ilk fotoğrafta paylaştığım, yeşil içeceğin tarifini sonraki yazımda vereceğim :)) diğer fotoğraf ta Kuzey Starbucks bardağında ev yapımı detoks içeceğinin tadına bakarken :)))

http://www.fatsickandnearlydead.com
1. SARI  icecek
Besin degeleri
1g yag, 0 doymus yag, 222kcal,3 gr protein, 51 gr karbonhidrat. 30gr dogal seker(fruktoz)7 gr tuz 1 gr lif icermekte

3 farkli SARI icecek tarifi veriyorum, hepsi de birbirinden lezzetli ve gunun her hangi bir saatinde bir ogunun yerine bu icecegi icerek hem tok kalabilir hem enerji depolayabilirsiniz, ve dusuk kalori alarak :))

  1.  SARI ICECEK  1 kisilik tarif


1/2 orta boy ananas
1 sari kaliforniya biberi
1 limon
2.5 cm taze zencefil koku

Yapmaniz gereken tek sey, kati meyva sikacagindan iyice yikadiginiz meyve ve sebzeleri gecirmek, buz katarak dahada soguk servis edebilirsiniz,
Not: ananas disindadi sebze ve meyvelerin kabugunu soymaniza gerek yok fakat bazen limon kabugu aci tat verebiliyor.
Maydanoz yapraklari ile susleyebilirsiniz
Afiyet olsun






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder