19 Ağustos 2015 Çarşamba

Gel oje sonuc husran ! Sally Hansen jel oje denemesi

Selam arkadaslar, bildiğiniz gibi geçen hafta Sally Hansen marka jel oje denemesi ile ilgili bir yazı yazmıştım. Bu hafta sonuçla ilgili size görüşlerimi söyliycem üçüncü gün oje de kırılmalar başladı ve denildiği gibi 14 gün boyunca kalıcılık olmadı tam bir hafta sonunda da hemen hemen tüm tırnaklarımdaki ojeler gitti. Kısacası ben bu üründen hiç ama hiç memnun kalmadım hatta firmaya yazı yazmaya bile düşünüyorum çünkü  satış fiyatına oranına göre kalıcılığı olmadığı için normal oje kullanmaktan hiçbir farkı yok ve pahalı. Ürün hakkındaki görüşlerim böyle, belki başka markalar da denemeliyim, İlerleyen günlerde farklı markaların jel  ojelerinide denemeyi düşünüyorum açıkçası eğer beğendiğim bir ürün olursa sizlerle paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder